Blogger Layouts

Friday, October 28, 2011

Lefogadom, hogy azt hiszitek könnyű banant eszegetni beszéd helyett


Talán emlékeztek erre a videóra. Amanda asszisztense, Superkate vette fel Brighton Beach-en szeptember elején:

http://www.kickstarter.com/projects/amandapalmer/an-evening-with-neil-gaiman-and-amanda-palmer?ref=video

Nos, íme a folytatás. Ezzel mondunk köszönetet nektek. Claudia Gonson vette fel pár nappal ezelőtt egy bevásárlóközpontban a massachusetts-i Cambridge-ben. Egy kicsit visszhangos.


...
http://superpunch.blogspot.com/2011/10/art-inspired-by-neil-gaimans-american.html oldalonaz Amerikai Istenek ihlette művek fantasztikus választékátból böngészhettek. Van itt mindenféle műfaj és mindenféle művészeti stílus. Íme az egyik kedvencem ami a Zoryát, illetve Árnyékot és Czernobogot ábrázolja, amint dámáznak.



...
Íme egy bámulatos video az Evelyn Evelyn "Have you Seen my Sister Evelyn?" dalról




Azért, mert valami szépet írtam erről a számról a blogon és kaptam egy "köszönöm, hogy szépeket mondtál a számunkról" emailt Amanda Palmertől, amely később levelezésbe csapott át, majd beleegyeztem, hogy írok néhány történetet a Killed Amanda Palmer könyvbe, egy évre rá elkezdődött a jelenlegi kapcsolatunk kiformálódása. Visszakerestem a linket és rájöttem, hogy ez az Evelyn Evelyn "Elephant Elephant" című száma amiről szépeket írtam. Ez azt is bizonyítja, mily esendő a memória.

De ez akkor is egy csodálatosan gyönyörű videó.

...

Szeretnétek ebédelni velem LA-ben vagy amikor úton vagyok? Vagy inkább Frank Miller-rel és a szerkesztőjével, Bob Schreck-kel ebédelnétek? Vagy szeretnétek, hogy a korábbi DC Comics kiadó, Paul Levitz átnézné a portfóliótokat és elmesélni, hogy hogyan lehet betörni a képregénypiacra? Vagy szeretnétek, hogy Frank csendben rajzoljon egy képeslapot nektek? Vagy hogy én rajzoljak nektek valamit? (Franké szebb lesz).

Mindez és még egy eszméletlen hosszú listányi dolog lehetséges. Részletek és a lista: http://cbldf.org/homepage/be-counted/  Az adományok magasak, de jótékonyságnak számítanak, s így le lehet vonni őket az adóból.

És ha nem szeretnétek semelyik drágább opciót választani (vagy nem engedhetitek meg magatoknak), akkor még mindig lehettek CBLDF tagok: http://cbldf.org/contribute/membership/. Az éves tagsági díj $25-nál kezdődik, amiért kaptok egy Green Lantern tagsági kártyát. De nem kaptok erő gyűrűt.

No comments:

Post a Comment