Blogger Layouts

Saturday, June 25, 2011

WITS

A Wits csodálatos volt. Régóta nem szórakoztam ilyen jót! Josh Ritter bámulatos előadó (feltétlenül nézzétek meg az utolsó dalt, közvetlen a végén).  Bill Corbett és Kevin Murphy pedig eszméletlen viccesek  voltak amint az erkély tetejéről bíráltak minket. Wil Wheaton és Adam Savage a lehető legjobb telefonvedégek voltak. Engem meg egy rézfúvós zenekar kísért, John Munson zenei igazgató jóvoltából. John Moe állította meg ezt a hatalmas őrületet attől hogy kipörögjön az űrbe. 


Olvastam egy kicsit az Amerikai istenekből. Elénekeltem egy dalt. Az utolsó refrénből pedig egy strófát. Részt vettem két kvízben, két telefonos vendégek általi kihallgatásban, és minimum egy interjúban.


Az egész megtekinthető itt:
(szerk. - Valamiért a video beillesztésekor azt írta ki, hogy  "blokkolva van". Ami egy kissé irritáló. Úgyhogy leszedtem és helyette a linket teszem fel)

 http://www.livestream.com/minnesotapublicradio/video?clipId=pla_cb848b78-e077-416b-83bb-c8aeabaf368e


A harmónika stb előműsor a 15. percben végződik. A show 17:34-nél kezdődik.
A megvágott verziót leadják majd rádióban valamikor a jövőben.

No comments:

Post a Comment