Blogger Layouts

Friday, December 9, 2011

Szülinapi Kívánságok

Vége a turnénak.

Csodálatos volt és egyre csak jobb és jobb lett. Vancouver fantasztikus, Portland csodálatos volt. Seattle majdnem annyira csodálatos volt, mint Portland, de ez volt az egyetlen olyan állomás a turnén, amikor többnyire nem új dolgokat olvastam fel, webcastongeltük.






Elnéztem a Flickr-re, hogy találjak egy képet magamról a tegnap esti Seattle-i műsorból - Amanda meglepetésként a színpadon elénekelte a "Take Back Your Mink"-et, egy kicsi, jól megkoreografált börleszk csapattal kíséretben. Ezután egy szülinapi tortával ajándékozott meg. De erről még nincsenek fent képek, úgyhogy ime egy kép amelyet valaki Vancouver-ben készített rólam. A portland-i és a  seattle-i műsorok le lettek filmezve. Mindegyik show fel lett véve. A Kickstartereseknek készítünk egy tripla lemezes CD-t a turnéról. Digitálisan is le lehet majd tölteni. Még nem tudom, hogy hogy lesz kiadva az utolsó két show, vagy hogy mi lesz belőle a vágás után.

Ma van a szülinapom. 51 éves vagyok. Még nem atudom felfogni ezt a számot.

Annyira ijesztően felnőttnek hangzik. Tudom, hogy hihetetlenül szerencsés vagyok: vannak olyanok akiket szeretek és akik viszont szeretnek, és azzal keresem a kenyerem, hogy olyan művészetet hozok létre, amit imádok csinálni. Nem tudom mi többre vágyhatnék. Megértek a szülinapi kívánságaim.

Köszönöm mindannyiótoknak. Nagyon hálás vagyok.

No comments:

Post a Comment